Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.07.2023 11:12 - ОБЯВА
Автор: raztvoritel Категория: Тя и той   
Прочетен: 407 Коментари: 2 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
    Добре, де, няма ли кой да се ожени за майка ми? Тя е с нисък ръст, тъмноруса, маслинозелени очи, мургава на цвят. Завършила е и успя да получава пенсия, цял живот е работила в Академия на Науките.
    Ако се породи интерес, ще проуча и ще съобщя на чие име е Институтът ѝ. В тази дълга ера на ковид, когато всички се изпокрихме в домовете си от смъртта, майка ми вече беше заслужил труженик, научен работник ii степен, в редовете на научния фронт. Болестта беше коварна, но мама Рада ѝ даваше отпор, разбира се, че понякога дори и с голи гърди!
    Разбира се, че детето ѝ е сукало от нея! Това съм аз, отдавна вече съм пълнолетна и продължавам да съм по-грозна от мама! Но предпочитам да продължа с хвалбите за ковида, напук на възможността да се оженя в четвъртък. Още ли сме четвъртък?
    След като проявих малко чувство за хумор, продължавам. Малко смях. Майка ми захвърли научната си ножница и отказа да ме ваксинира много упорито. Това, ако си, Сте антиваксър. Мама също се ваксинира, но нещо не ми дава да се ваксинирам против грип. Само да видите търсачката ѝ каква е научна! Тя прави с нея научни преводи, с които ни изхранва. Но понякога ми е тъжно колко голямо е нашето семейство. Някога беше нужно да не си от него, за да те приеме. Но сега, на улицата. Това очаква и тебе, щом сполетя и мен. Мама прави научни експерименти вкъщи, изтрила е лака върху дъските от трудолюбие. Дори пере. Ще ти кажа и едно чудо, но то изчезна. Ако приличаш на Николай Витанов, да знаеш. Че тя много си пада по социология и такова съобщение скоро няма да получиш. Но е малко вероятно да не я впечатлиш, ако си по-богат от нея.
    Сега е време, сега можеш да получиш многоо "от тези неща". Разкажи ми повече за себе си и ще може ли скоро да си ѝ гадже, защото не очаквах последното толкова скоро да го смени. Толкова отдавна се опитвах да намеря гадже за нея, а тя толкова бързо го смени. А аз бях толкова щастлива. Намерѝ ме пак, ще очаквам твоите обаждания.




Гласувай:
1



1. dobrodan - Аве тия чатове с ИИ
28.07.2023 18:06
ще ви изпият мозъците окончателно...
цитирай
2. raztvoritel - Не може, господин Швайгер.
29.07.2023 20:59
Ти ме гледаше с хиляда триста и петдесет лева заплата. После, с майка ми сте криели пари. Не може, трябва по-вече да учиш, отколкото да предадеш.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: raztvoritel
Категория: Политика
Прочетен: 470592
Постинги: 263
Коментари: 192
Гласове: 1394
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930