Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.06.2023 12:12 - Лекувана от шизофрения живея с две детски площадки отпред
Автор: raztvoritel Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1884 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
       Хрумна ми, че няма значение, че вдигат шум. Или те, или хората от общината. Все има нещо просташко за поддържане. Например, да стрижеш трева, но тук не ми е мнението, да кажа че съм я пушила. Нито че ме лъжат. Мен ми е тъпо, защото обичам деца, но не само, не само - че не мога да общувам с тях, но взеха и да ми носят духовна полза, и да ми пречат. Ами ако бяха геронтофили. Къде са световете на животните, да мога да се ориентирам, доколко минус по минус не прави плюс, едва ли не, разбързала се. Да е виновна, да има собствен свят, да не бъде геронтофилка, но... А, уви, да, да обърка домашните животни с горски.
      Въобще, нямам си какво да правя, но, понякога направо ме смазват. И нещата в градинката не само че се смесват с полетата от липса на любов, ами и се бранят от такова очакване, камо ли да се врат, там където полетата се наслагват. Разбираемо вече е че мен от линч стана обяснимо да ме е страх.
      Майка ми ме обижда - звъня за психиатрична помощ, да я затворят, както с мен става редовно - не било законно. Аз говоря с медицинско лице!
      (Да, ще излъжа: не е неприятно да ми дават лекарства, докато ме затворят!)
      Последният скандал ми отвори очите, ето вижте
Гардиан казва, че ловците на педофили не нарушават човешки права, защото така е съдебно: https://www.theguardian.com/law/2020/jul/15/paedophile-hunters-do-not-violate-human-rights-court-rules
Някакви си физици с новина: ловците на педофили нарушават човешки права https://www.google.com/search?q=Human+States+Law+Pedophile+Hunters&client=tablet-android-lenovo-rvo3&tbm=isch&prmd=niv&source=lnms&sa=X&ved=0ahUKEwjXqNjO-c7_AhX-RPEDHT_SBi8Q_AUIGSgC&biw=1334&bih=800&dpr=1.5#imgrc=XPYoNqZtciKhjM       Не думай, простаци! Ама как така ловци на педофили, пък след като съществуват, въпросът на държавния бензин се изслушва едновременно въпроса може ли с човек
КЪДЕ Е ЧАПАТА ДА ВИДИ, КАКВО СА МУ НАПРАВИЛИ С ХУБАВАТА СТС СТАТИЯ ЕДНИ ГНУСНУ ПЕДОФИЛИ!
 



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: raztvoritel
Категория: Политика
Прочетен: 470329
Постинги: 263
Коментари: 192
Гласове: 1394
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930