Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.08.2008 12:50 - А у нас завтра крыша поехала (за постоянството)
Автор: raztvoritel Категория: Туризъм   
Прочетен: 1061 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 29.08.2008 12:51


      Зеленчуци и месо

      Правилата заповед/еднократна грешка

      Животът като музика

 

      Вчера, както си почивах между четири и шест следобед, около мен и в стаята ми се заносиха светли шумолящи създания. Не очаквах да се случи така, което, според минали наблюдения означава, че творя. Алтернативата се налага от синтаксиса, струва ми се. Логиката, която го определя ми пречи да броя до повече от три. Двете изказвам, а познанието на третото ме обнадеждава.

 

      Прибеднявам се, когато мисля, понеже преживяванията са ми доказали, че животът е по-голям от човешката мисъл. Реших, че не е достатъчно да се смириш заради нищетата, която си изпитал. Мога да бъда по-добра в постиженията си. Надали осъждането на минали дела е достатъчно безкористно. Наградата е гордост от която се отказвам, защото ме води до излишни удоволствия.

 

      Болката е крайна. Ужасът идва от вярата в нея. Тази вяра не се завърта в брънките на веригите, каквито мислите, оплели времето, представляват. Тя не се помещава на определено място, а мислите, които ограничават – да. Те са триизмерни. Затова представляват интерес за точните науки.

 

      Разбрах, че щом е преживяно страдание, предхождала го е грешка от страна на страдащия. (По-насам в календарното и часово отбелязване на времето страданието продължава – кой – гордостта на страдалеца.) Не търси грешката! Грешката те намира. Но твори, защото ти наистина си добър.


    


Тагове:   НАС,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. valsodar - Нищо не разбрах
29.08.2008 12:55
но това не му пречи да звучи добре ! :)))

Не се връзвай на подобни на моя коментар, а си пиши - получава се добре :)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: raztvoritel
Категория: Политика
Прочетен: 468101
Постинги: 263
Коментари: 192
Гласове: 1393
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930